Veelgestelde vragen
Hoe neem ik contact op met de verkoper?
Ga naar de veiling of je besteloverzicht en klik op “Neem contact op met de verkoper”. Zo kun je direct een bericht sturen met je vraag
Hoe neem ik contact op met Zodiam?
Voor vragen of hulp kun je ons supportteam bereiken via contact@zodiam.nl. We staan klaar om je te helpen bij alles rondom jouw verkopen, verzending of account.
Hoe moet ik mijn object verzenden?
Verpak je object stevig en veilig. Gebruik bij voorkeur een verzendmethode met track & trace en vraag om een verzendbewijs. Voeg altijd het ordernummer toe in of
Wanneer krijg ik uitbetaald na een product verkocht te hebben?
Zodra de koper heeft betaald en jij het object hebt verzonden én dit succesvol is afgeleverd (volgens de track & trace), verwerken we de uitbetaling
Hoe kan ik mijn veiling stop zetten?
Wil je een actieve veiling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via contact@zodiam.nl met vermelding van het object en de reden. Houd er
Hoe kan ik in contact komen met de verkoper?
Je kunt de verkoper bereiken via het contactformulier op de veilingpagina van het betreffende object. Meestal reageert de verkoper binnen enkele werkdagen. Voor dringende vragen
Waar moet ik op letten met verzenden?
Verpak je object altijd goed en stevig, zodat het veilig aankomt bij de koper. Gebruik liefst een betrouwbare verzenddienst met track & trace. Vergeet niet
Hoe werkt track en trace?
Na verzending ontvang je een track & trace-code waarmee je het pakket online kunt volgen. Hiermee zie je precies waar je object zich bevindt en
Moet ik invoerbelasting betalen?
Dit hangt af van je locatie en de herkomst van het object. Bij internationale aankopen kunnen invoerrechten, belastingen of douanekosten van toepassing zijn. Deze kosten
Gegevensbeschermings- en privacy verklaring
Zodiam respecteert jouw privacy en gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Voor meer informatie over welke gegevens we verzamelen, hoe we deze gebruiken en welke
Waar blijft mijn object?
Zodra je hebt betaald, wordt het object zo snel mogelijk verzonden. Je ontvangt een bevestiging met een track & trace-code zodra het pakket is verzonden,
Wat als mijn object niet is zoals omschreven?
Als je object afwijkt van de beschrijving, neem dan direct contact op met de verkoper om een oplossing te vinden. Kom je er samen niet
Hoe kom ik meer te weten over een veiling object?
Je kunt meer informatie vinden in de uitgebreide objectbeschrijving bij elk veilingitem. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de verkoper
Hoe meld ik een object aan voor veiling op Zodiam?
Je kunt je object aanmelden via je verkopersaccount. Ga naar de pagina Verkopen op Zodiam voor alle informatie en het aanmeldformulier. Daar vind je uitleg